Opis miasta

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Hej. mam wielka prośbę... jestem studentka i zostały mi jeszcze egzaminy poprawkowe, a rozpoczął się nowy semestr i nie mam czasu żeby napisac krótkie wypracowanie na temat jakiegoś miasta w Polsce. Jeżeli ktoś mi pomoże będę bardzo wdzięczna. Z góry dziękuje.
Napisz po polsku - przetłumaczymy.
Kraków- miasto w południowej Polsce, położone nad Wisłą. Trzecie pod względem liczby mieszkańców po Warszawie i Łodzi, drugie pod względem powierzchni; jedno z najstarszych miast Polski, o ponad tysiącletniej historii, wysokich walorach kulturowych i architektonicznych. W przeszłości Kraków odgrywał rolę administracyjnej stolicy państwa i siedziby władców. Do dzisiaj, z mocy prawa posługuje się pełną nazwą "stołeczne królewskie miasto Kraków". Kraków jest stolicą województwa małopolskiego oraz historycznej Małopolski.