zaklopotany i zagubiony

Temat przeniesiony do archwium.
Bardzo prosze o przetlumaczenie kilku zdanek na jezyk hiszpanski, obiecalem kolezance ze jej pomoge, nie moge jej zawiesc...Oto ten tekst:
Moja rodzina powinna spędzać czas bardzo aktywnie. Chcialbym czesto wyjezdzac na wies, zeby oddychac swiezym powietrzem. Moim marzeniem jest zebysmy mieli tez domek nad jeziorem i w gorach. W lecie spedzalibysmy czas na woda plywajac a w zimie w gorach jezdzac na nartach. Moim marzeniem tez jest czesto by odwiedzac mnostwo przyjaciol i rodzine, a takze duzo zwiedzac i podrozowac. Nie chce zebysmy ogladali telewizje dlatego chodzilibysmy na sale gimnastyczna cwiczyc. Bardzo wazne jest dbac o zdrowie.Trzeba umieć bawic sie zyciem.
Mi familia debe pasar tiempo muy activamente. quisiera frecuentamente irse a la campana. mi sueno es que tengamos tambien una casucha al borde del lago y en las montanes. El verano pasariamos tiempo nadando y el invierno praticando el esqui. A menuda mi sueno es visitar mucho a mi amigos y a mi familia, y tambien recorrer vistas y viajar. No quiero que veamos la tv., entonces iriamos a gimnasio para ejercitar. es necesito que cuidar del salud. Hay que saber como jugar a la vida.
Mi familia deberia pasar tiempo muy activamente. Quisiera frecuentamente
viajar al campo. Mi sueno es tener una cabaña al borde del lago,junto a las montañas. El verano pasariamos tiempo nadando y el invierno praticando el esqui. Mi sueno es visitar mucho a mi amigos y a mi familia, y tambien recorrer vistas y viajar. No
quiero que veamos la tele,entonces iriamos a gimnasio para ejercitar.
Es importante que cuidar de la salud. Hay que disfrutar de la vida!!

« 

Pomoc językowa

 »

Pomoc językowa