praca na majorce

Temat przeniesiony do archwium.
hola:)
szukam chetnych na wyjazd na majorke w maju 2008. pisze o tym juz teraz bo mam nadzieje ze do maja uda mi sie zebrac pare osob. wiekasza grupa ludzi=mniejsze oplaty za mieszkanie:)
bylam na majorce 4 razy i problemu z praca raczej tam nie ma:)
moj mail: [email]

un beso:)
hola

Ja mam zamiar jechać w przyszłym roku do Hiszpani, Majorka brzmi nieźle.
Pozdrawiam
to zapraszam im nas wiecej tym lepiej:)
nie mam tam nagranej zadnej pracy, ale rynek jest otwarty i jadac tam w maju mozna sie zalapac do naprawde doprej pracy. wystarczy sam angielski ale wiadomo ze ci ktorzy mowia i po ang i po hiszp zarobia wiecej.. wiec ksiazki w dlon i jedziemy:)
Dobra myśl z tą pracą, też bym chciała ale studiuję tak więc jeszcze w czerwcu są zaliczenia.. Mam pytanie jak taka praca wygląda, na jaki okres czasu?
Hej!ja jestem chętna na wyjazd na Majorke w przyszłym roku tylko że w czerwcu, oczywiście ze względu na studia.Mam prośbe wysłanie wszelkich wiadomości na temat wyjazdu na maila [email] I pytanie co robiłas tam na Majorce??kelnerowanie, sprzatanie,zbieractwo?ile pieniedzy mozna zarobić i jakie sa koszty?Pozdrawiam...
nie pracowlam tam jeszcze, jezdze tam na wakacje od 3 lat wiec wyspe znam i wiem ze mozna sporo zarobic a przy okazji poimprezowac:) jako kelnerka, barmanka miesiecznie to mniej wiecej 1[tel]euro, zalezy w jakim miejscu sie pracuje, czy to pub, restauracja czy dyskoteka. najlepsza fucha to praca w pubie bo tipy sa najwieksze. trzeba znac angielski bo turysci to przewaznie anglicy, przynajmniej w tym miejcu w ktorym ja spedzalam wakacje.
koszt wynajmu mieszkania jest dosc drogi ok 1000e za 4 pokoje ale dzielac na 4 to 250 przy zarobkach 1200 to nie tak duzo a zycie na majorce wbrew pozorom nie jest takie drogie, wrecz tanie jesli zarabia sie w euro. uwierzcie wiem co mowie:)